شناسهٔ خبر: 172541 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اختصاص ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین از مبادی کرمان به مرزهای شلمچه و چذابه

250 دستگاه اتوبوس آماده انتقال زائران اربعين حسينی از مبادی استان كرمان به مرزهای شلمچه و چذابه هستند مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان تعداد اتوبوس‌های طرح اربعین را ۲۵۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: در صورت نیاز تعداد یک‌صد دستگاه اتوبوس از ناوگان مسافری در اختیار معادن استان کمک خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، علی عبداللهی در جلسه ستاد اربعین استان که به ریاست محمد مهدی فداکار استاندار برگزار شد، اظهار کرد: تمام توان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان را برای اعزام زائران اربعین حسینی علیه السلام به مرزهای هدف به کار خواهیم گرفت.

عبداللهی با اشاره به این مطلب که پیش فروش بلیت‌های اتوبوس از ۱۰ مردادماه آغاز می‌شود و نرخ بلیت هم به‌زودی اعلام خواهد شد، افزود: مشکل حمل و نقل اتوبوسی داریم، لذا همه ظرفیت حمل و نقل اتوبوسی استان را پای کار آورده‌ایم و نیازمند استفاده از ظرفیت حمل و نقل معادن نیز هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان اظهار کرد: پیش فروش بلیت‌های اتوبوس برای انتقال زائران به مرزهای شلمچه و چذابه از ۱۰ مرداد ماه آغاز می‌شود، این طرح در سال گذشته ۲۰روزه بود اما امسال سفرهای اربعین برای ۳۲ روز برنامه ریزی شده است.